Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 15 december 2008

Go out dancing

Vet du vad som är bra med måndagar? Att det är långt till nästa måndag of course. Nu härjar influensan både i hemmet, på jobbet, bland the girls och i The league team. Själv är man som vanligt halvförkyld åretom i.o.m att man umgås med en massa kids (Holmgrans uttryck snott rätt av bara) alla dagar såväl hemma som på jobbet som i hallen. Hallen ja. Houston we have a problem typ. Tittade in i hallarna när the girls fysade och tja, nån högkvalitativ träning pågick inte, även om The wheelchairs bara värmde upp. Och i morgon har The secret society möte och jag är redan trött. Snackade med The Coaches lite igår och en viss trötthet märktes även där. Fick sms om att Drains spelar bra försvar i anfallet eller om det var tvärtom. Ganska bra. Eller inte. Själv skrek jag på en spelare att hon skulle tja ta bort o:et i poppa och sätt dit ett i istället så hajar ni. Tungan slinter på många ibland. Grön kryptonit om man skriver. Beklagar om det blev lite väl mycket för bara min innersta krets nu, men va fan ska man göra med 0-11 eller 3-11? Just det, ner med hövvet, träna vidare och c humorn i allt. Kommer inom kort att presentera ett antal "Årets.." listor. Har alltid velat göra det och i.o.m biw har jag ju chansen. En del basketrelaterat och en del inte. Titlar som "Bästa platta", "Bästa match" "Värsta nerköpet" samt "Vad tänkte du då?" är under bearbetning. Och ja, F dys försök till charge, David Anderson affären, Gylfamos (den var la kul?) min i slutet, Lundell live, mfl lär få några rader.
/henrik

Inga kommentarer: