Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 11 december 2008

Snön faller och vi med den

Vi var som väntat för tunna igår kväll. Inte mycket att skriva om utan som jag sa till the girls efteråt. Bara å glömma. Träffade Kat med Son innan matchen och det var trevligt. Killen sov och mamman såg ut att vara i shape, hon har ju tappat några kilon, så snart är det dags att ställa the big question inför våren. Läs biw and you´ll be the first to know. F ö såg jag att en match i vår serie stod 9-67 i halvlek. Och det är ju inte bra för nån så klart. Resultatet 30-114 är en smärre katastrof i den näst högsta serien. Själv är 159-61 det värsta jag har förlorat med. Då spelade jag och vi mötte Sanda med bl.a Gehrke och det var ehh not my peak om man skriver. Men åter, som jag sa efter matchen; det är bara basket och det finns alltid nån som har det värre än en själv. Fråga Äli. Vad som är viktigt är vad som händer efter en torsk. Själva ska vi träna ikväll. På fredag bänkar jag mig för att se nr 12 i Dragons uppvärmning. Jag vill ha två satta layups i rad, en trea och en tresexti! Annars behåller jag unplugged.
/henrik

Inga kommentarer: