Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 12 december 2008

Rik man

Såg Panathinaikos få stryk hemma mot ett suveränt Barcelona i Euroleague igår kväll. Bäst på plan var David Anderson i Barca, vilket komentatorn Jonte också tyckte. Men när han började undra hur mycket Anderson skulle kosta att köpa fick jag mig ett bryt. Men enligt säkra källor känner The Commentator till den historien. Men visst är det synd att Anderson inte hamnade i Göteborg trots allt. Steg annars upp 0430 i morse, vilket jag inte gjort sedan mina busdriving years, för att köra mb till flyget. Går något flyg överhuvudtaget vanliga kristliga tider. Hem sedan och sen var det dags att åka till jobbet. Hade ansvar för skolans Luciasamling. Ja just det, jag. Snacka om fel man på fel plats. Men det gick la bra och nu känner jag hövvet börja snurra mer än vanligt och klockan är inte ens bambadags. The league team får fan i mig spela bra i afton annars kommer jag att somna. Eller så får nr 12 dressa. Som om detta inte vore nog så är det tidig uppstigning även i morgon för färd ner till Lunds förort Malmö. Det vankas u20 sm och skönt att kunna delta i en n y serie där alla har noll vinster. Kom igen nu jullovet!
/henrik

Inga kommentarer: