Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 2 december 2008

Leaving on a jetplane

December har rullat in och har så mycket att göra att jag knappt hinner med biw. Fick tex en ny elev igår utan att ha en aning om det, sen var jag en halvtimme sen resten av dagen kändes det som. Träning med the girls igår efter ett möte med Mike och lägga upp styrketräningen once and for all. Nytt spelarmöte efteråt och sen köra hem en trött sidekick. Det var nån pg som snittade 12 p i grekiska ligan på gång då, nu är det tydligen nån annan pg från polska ligan på gång. Well, vi sponsrar SAS i alla fall. Hade annars fullt upp med tjafs om rykten gällande värvningar från oss till The New Club och jag känner tendeserna från 80-talet sippra in igen och det gäller att kväsa det i sin linda men det är och blir inte lätt. Och jag har ju gott om tid för det. Officiellt nu att MP lämnar GAIS. Tja, klausuler i kontrakt har jag aldrig fattat, varför ska tränare och spelare ha både hängslen och livrem och varför blir man förvånad och arg när de använder sig av klausuler? Som man bäddar får man onekligen ligga också. Det är inte svårare än så. Och på tal om det läser jag att Lundell inte var nöjd med "Omaha" utan ger ut den igen om nån månad lite annorlunda och med lite andra låtar. Vart är världen på väg egentligen? Gametime i afton och några förhoppningar har man väl inte, när man inte har det när man går på GAIS så brukar det gå bra. Men det säger ju ingenting.
/henrik

Inga kommentarer: