Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 18 december 2008

In the presence of another world

...å det här vill jag inte läsa i nån blogg. Nästan varje punkt på agendan under The Border meeting avslutades så. Men det här är bra bloggmaterial försökte jag, men ingen förståelse fick man. Nå, ett långt men positivt möte vart det. Efter en osedvanligt tung höst för både herr, dam och ungdom i The Club kommer det att under våren visas att nu satsar vi, så mycket kan jag i alla fall skriva utan att dra på mig övrigas onda blickar. Lundaspelen, som vi bjussar på är nummer ett och själv har man satt sidekicken på uppgift nummer två. Vi kommer att försöka i alla fall och visa alla att vi försöker och att det faktiskt finns substans i våra försök, det kommer också att visa sig. Ödesdagar för the league team. Borta i Jämtland i morgon efter en, förmodar jag, go bussresa och sedan hemma mot Ellos på söndag. Bör nog vara två vinster om slutspelschansen ska finnas kvar. Själva möter vi Gnällbro hemma på lördag och vi har ödesmatcher hela tiden. Eller inte. Julavslutning i plugget i morgon och sen väntar en lång och go ledighet till den åttonde januari. Yepp, read and weep. Och snart kommer han också, den skäggige. Nu så, lista nummer 1.
"Hur tänkte du då?"
1. När The former Chairman på tips från biw ringer David Andersons agent och försöker värva Anderson till Glenntown.
2. När F dy tror att han kan ta en charge som ass coach utanför planen.
3. När Sidekicken trodde att det skulle "kuppas" på The Clubs årsmöte. Det var bara jag som vart invald. Just det, no big deal indeed.
4. När MB satte fråga 1 på poängpromenaden mitt i trappan, omöjlig för handikappade personer att svara på.
5. När jag bad en spelare att hrmm pippa istället för att poppa under en match.
6. När Solna hade 30-3 och The coaches skulle samla laget inför period 2.
7. När sidekicken väntade på statsen i halvlek mot Solna (15-54). Vad fan skulle du med dom?
8. När jag fick frågan om jag ville coacha The Ladies igen.
9. När Lundell sa till Fdy och coach DA att sitta ner och ta det lugnt under Boråskonserten.
10. När jag började blogga. Fan vet.
/henrik

Inga kommentarer: