Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 16 oktober 2009

Diamonds and rust

Snart 500 inlägg. Mycket trams blir det. Fick lite oväntat tid över igår och gjorde något jag inte gjort på länge. Kolla Cd i en affär. Förr gjorde man "en Bengans och Skivhugget" nere på Masthuggstorget eller gick en räd i begagnade skivaffärer. Det var mer personligt då och man kunde alltid fynda nått nånstans. Nu, finns knappt sådana affärer kvar, utan jag åkte till nån jävla tysk storvaruhusaffär med kylskåp, microvågsugnar och annat elände för att kolla runt ett tag. Utbudet var of course stort, men detaljerna, som fanns i de gamla Cd affärerna fanns inte. Det var tammefan bättre förr, inte hittade jag nått som jag var intresserad av heller och det jag var intresserad av var på tok för dyrt. Nä, håller mig nog till nätet och beställer direkt från artisternas egna hemsidor i fortsättningen. The ladies träningar går upp och ner, igår fattades guard nr 1 (körteori), guard nr 2 (skadad) samt guard nr 3 (sjuk) och då basket är ett spel som i mångt och mycket handlar om att välja rätt beslut så vart det ehh inte så bra. Vi är unga och träningarna pendlar mellan himmel och helvete. Inte oväntat and i have been here before om man skriver. Match på söndag igen i alla fall. Och snart kommer väl snöeländet också kan man tänka.
/henrik

Inga kommentarer: