Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 23 oktober 2009

Out in the rain

GAIS får ettett mot mff och är la ganska klara för allsvenskan även nästa säsong. Snyggt mål gjorde dom också och gott om folk på läktaren var det. The ladies tränar redigt bra men vi är skadedrabbade rejält och trots 14 spelare lär vi bara dressa 8 spelare på söndag så det blir tufft. Höstlovet kommer bra om man skriver, ska bara jobba tre dar nästa vecka och sen hålla i en grundkurs. Vette sjutton om jag vill egentligen när jag ser vilka klubbar som är representerade å andra sidan har jag en chans att tjöta in lite vett i dom som är där. Guerillakrigsföring maybe. Beställde "Out in the rain/Go out dancing part III" med Planet P Project (Tony Carey) idag. Knappt en låt som jag har hört innan och det är ovanligt när det handlar om Mr Carey. Släpps i mitten av november och är den bara hälften så bra som part II var så räcker den mot min depression. "If this band makes it I have to commit suicide", löd en recension på Uriah Heeps debutplatta "Very eavy, very umble" i början av 70-talet. Dom blev stora och var där uppe med Purple, Sabbath och Zeppelin. Nu har dom släppt en platta med nyinspelningar av gamla hits av anledning av att de lirat i 40 år. 40 år är respekt. Visst, bara Mick Box har hängt i hela tiden, men gubbarna kan lira än. Hade en killkväll med X då tjejerna var ute på annat. Basket, Burger king, godis, chips och en film. Monsters vs Aliens var lite bättre än förväntat. Och jag fick en lugn kväll. Och GAIS losade inte. Alltid nått.
/henrik

Inga kommentarer: