Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 5 oktober 2009

I´m a lamb

Måndag igen och studiedag på jobbet. Ganska okej för en gångs skull. Satt med datan hela dagen och kolla massa olika funktioner. Letar efter knappen där den kommer om man visslar på den. Läste en av de bättre matchrapporterna efter en förlust, på länge. Coach J nere i Äjos hade viss mått av självironi och självkritik (eller skäll kritik, som en av mina elever skrev en gång) efter att bara ha hystat i trettionio poäng. Minns att vi vann en match i ettan med 35-30 för två säsonger sedan. Det var grymt försvar den gången också... Noterar annars att köpelag 1 slog köpelag 2 (vet hur mkt de hatar det uttrycket, därför använder jag mig av det tills jag tröttnar) och det var ingen överraskning för mig. 2 spelare har man ju hrmmph coachat. Klart det måste märkas. Kul att quittern vann en match för första gången sedan Noah spikade upp sin ark (okej, snott uttryck, I confess, men ganska kul) (inga mer paranteser utlovas). The big derby ikväll. GAIS kan säkra kontraktet och få blowitt att missa guldet. Om man levde i en perfekt värld, då.
/henrik

Inga kommentarer: