Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 21 oktober 2009

Hang them high

Idag blev jag så jävla trött på en coachkollega att jag börjar undra va fan jag håller på för. Sorry om orden är som dom är, men skriver lite i affekt. Men t.o.m i en undanskymd serie som div 2 så håller man på med paragrafrytteri och allt, precis allt verkar okej för att kunna tillförskansa sig själv fördelar på andras bekostnad. Vi är verkligen en jävla sandlåda. Jag blir så trött. För den som undrar, så får ni vänta tills nästa vecka om vad det här handlar om. Kanske. Nu är jag bara less på "kollegor". Och jag som ville skriva om säsongens bästa träning av damerna igår och den glädje jag kände över att få instruera Cherin, Astrid, Porsö, Grenthe, Henny, Ilnaz, Frida, Maria och Lizzy en och en halv timme igår. Good work girls.
/henrik

Inga kommentarer: