Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 22 oktober 2009

Look at yourself

Jag bränner broar för fullt. Broarna till Mölndal, Kinna, Ale och Skövde har jag tuttat på och bränt till grunden. Quittern meddelar att han har börjat med att skriva en bok och jag tycker The poet ska skriva ett förord i den. Själv ska jag skriva en bok nån dag. Kanske ska trycka ut biws 501 inlägg och sätta ihop den. Skrämmer nästan mig själv ibland ju. Fick en cd med Uriah Heep, som har spelat in gamla låtar som "Easy livin", "Lady in black" och "July morning" med flera på nytt. Jodå, gammal skit kan bli som ny igen. Det är bara att citera en av deras texter; "Look at yourself"...
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Do it.
Gör en bok av det.
Tårpilen av den store är en av de första bloggarna i världen (skrevs 86-87) oc står sej ruggigt starkt än i dag. Fan jag citerar den gode Lenton dagligen.
I ärlighetens namn är det ju en brevbok, men skulle lika gärna kunna vara bloggmaterial.
Pluras svarta blogg som blev bok är en av mina absoluta favoritböcker de sista fem åren.
Fast, det är klart, varken UL eller Plura skriver så mycket om dambasket som du... ;)

När möter du och dina (o)licensierade spelare little willies gröna änglar i div 2?
Den matchen borde fan websändas och då med två kameror och mickar på er två, du i tofflor och han i basker.
Hade kunna tänka mej betala fyrsiffrigt för att se det.
Kan vi få bosse heiden och danne cz att kommentera hade det varit årets event i basketvärlden=)

/fats baldy i norr;)

Henrik sa...

Den 20 dec. Varje gång han kommer försöker säga eller skrika nått till sina spelare kommer jag att vråla DEFENCE!. Även om vi är i anfall;)
Självklart kommer du att få vara speaker!
/h