Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 7 oktober 2009

Heaven & hell

Sportrådsmöte som gick bra ikväll, the fewer the better, röd tråd uppdaterad för the club och på väg. Bra träning efteråt med intensitet och mig gapande. Ju mer jag gapar och skriker desto bättre är det. Som Herkel sa "jag säger till för att jag bryr mig". Tittar lite på usla tv4guld, som dock visar den bästa polisserien genom tiderna; spanarna på hill street och kommer på mig själv att Furillo är inte lite lik Messina. Elever ska sätta betyg på lärare i Malmö läser jag. Fan, det blir bara dummare och dummare i denna värld. "Ska inte vara lönepåverkat", säger någon. Oh yeah, vem tror på det? Läser att hele Glenntown ska spara 558 miljoner. Vilka drar man in på då tro? Of course de unga, de gamla och de sjuka. När fan får man sätta betyg på politiker? Var fjärde år räcker inte.
/henrik

Inga kommentarer: