Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 6 oktober 2009

Stand up and shout

Wanderson var tydligen inte spelklar för ett tag sen. Fan, Gothia är aldrig spelklara. 0-8 direkt nu igen och avsaknaden av ledarskap a la Bree lyser igenom då Carter verkar ha prestationsångest och blev bänkad ganska direkt. Bättre match nu än senast men jag blir inte klok på coachningen och spelarvalet. De som byts ut blir sittande (för) länge tycker jag. Visst, Ringström var inte så vass men med fyra och en halv kvar och fortfarande chans, så ska han inte vara på bänken. Men, jag vet långt ifrån allt. De e tunga inside norrlänningarna och där avgjordes matchen. På väg till hallen frågade X, "pappa, vilka är sämst?". Tror jag har tagit med honom på för många matcher redan. Blev annars anklagad av f den lille samt f den ännu mindre över att jag var skulden till att de inget blev på basketplan (eller som människor, gud bevars). Well, är man kort, långsam och utan bollkänsla är basket inte sporten för dig. Då gäller brottningsboll istället. Annars måste nått göras åt publiken. Tror dom det är tennis de tittar på? Själlöst. Funderar på att gå på gamle Ronnie James i december. Dio i stan. "Holy diver", "Rainbow in the dark", "We rock" och andra åttiotalsbitar.
/henrik

Inga kommentarer: