Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 1 oktober 2009

Jag är en idiot

"De e la GAIS" är ett klassiskt internt uttryck. Ofta förknippat med tingens allmänna jävligheter och att saker som aldrig händer andra händer GAIS. Har läst på diverse GAIS sidor och kan rekommendera gais.nu som är hardcore fansens egna sida. Oerhört humoristiskt och neggande i en salig ironisk anda á la biw. Motstridiga uppgifter råder om allt från sex poängs avdrag till böter till tja, jag vet inte allt. En sak är dock klar. Nån har inte gjort sitt jobb och det händer titt som tätt. Vill minnas att xyz inte var klar en match och själv fick man se till att inte skriva in fd ass coachen i protokollet i första matchen i vintras. Men att tro att detta är ngt medvetet fusk a´la flytta målstolpar är att dra det för långt. Det var medvetet fusk, det här är inkompetens. Och det har GAIS alltid varit synonymt med på ett eller annat sätt genom åren. Läser att Såålna sparkar sin coach efter 2 matcher, varav en var vinst. Eh? Jaha. Och att Sundsvall tydligen fortfarande köper spelare och det går la an om man skiter i att betala för sig. Om jag sitter i ett glashus? Jamen! Men jag har alla papper klara. Hoppas jag.
/henrik

Inga kommentarer: