Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 12 mars 2010

Det regn som faller

Ibland blir man bedrövad. Efter Lundell & Afzelius e Plura nr 3 i min bok som svenska textförfattare, musiker, textförfattare och artist. Och visst har han rumlat runt genom åren, men nu fastnade han igen med kokain, nästan 60 bast gammal. Visst, han erkänner och träder fram, men det är som jag säger till mina patienter ibland att förlåt hjälper inte ibland. Det e inte tufft längre, Plura; det e patetiskt. "GAIS är hardcore" säger lagets kapten Lundgren i en makalös interjuv i gt som redan börjar nå kultstatus i GAIS kretsar. Mannen ger han den där skallige i Kaama hård konkurrens i uttalanden. Nu testar man tydligen en defensiv mittfältare från Norge efter Spongs skada och norrmannen e nog fan bra, för som jag läste på nån hemsida "...i Norge är alla fotbollsspelare defensiva så konkurrensen är massiv...". Träffade Kat & Mike på träningen idag. Hon har numera metall i armen efter att ha brutit den på två ställen. "Good to have when you setting screens" tyckte jag. Vi var få på träningen så vi körde lugnt men nog fasen hade hon ombyte med, men kvällen innan match ta med en otränad 190 cm lång spelare med metall i armen vore att be om skador, hur bra hon än är. Lillkillen hade växt och körde runt bollvagnen framlänges och baklänges och pappa Mike suckade över städningen i gymmet. Kvällen avslutades med att X utklassade sin far i playstation. Ska försöka ta revanch i morgon i Wii.
(titeln; Eldkvarn som inleds "...ännu en dag med kokain.../.../") Fan ta dig Plura....
/henrik

Inga kommentarer: