Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 22 mars 2010

Have you ever seen the rain?

Heja GAIS! hahaha..jag blir så trött...kommentarer överflödiga. Själv vann man med 17 poäng i Du13 serien på söndagsmorgonen...att gå från damlag till trettonåringar danar verkligen ens perspektiv...trodde jag skulle bli tokig ett tag innan jag påminde mig om att de bara är tretton om ens det. Tränade sen åttaåringar och det är minsjäl inte lättare, X satte sig efter 20 minuter och tjurade, "jag kan det här redan", sa han. O yes tänkte jag. Det kommer bli lätt att coacha honom i framtiden. Sen såg vi Upp igen på dvd och framför allt kortfilmen "Delvis molnigt". Jag skratta så jag grät och X också. Bästa teckande jag sett och skönt att få skratta i allt elände.

/henrik

Inga kommentarer: