Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 29 mars 2010

Gårdakvarnen mal igen

Det var la gott. 3-1 mot de som tydligen e svenska mästare och mitt första besök på nya gamla vart lyckat. Kom åt fribiljetter och gick en dust mot en tjänstman/kvinna som först sa nej till att byta vipen mot ståplats. Det e ju billigare och ditt datasystem kan väl inte vara anledningen till att man byggde denna arena? sa jag och se på fan så gav byråkraterna med sig. Sitta och se på fotboll går ju inte. Nye Gravem, HitteJoel gjorde två mål och comboAndersson, som senast spelat i anfallet var idag mittback och nickade in trean. "Superettan, här kommer gnaget" hördes över läktaren. Men satan så kallt det var. Blowitt torska så nu e GAIS före dom i tabellen. Bara en sån sak. Gothia föll i tredje matchen mot Plannja och nu e säsongen slut för dem. Har haft åtskilliga sms idag om radiointerjuven men har inte hört den än själv så inga kommentarer från mig där. Än. Och ikväll är fotboll viktigare för mig än basket. Mycket viktigare. Bäst var of course Wanderson, mållös men med tre assists. Han höll en mkt högre nivå än de andra. Och jag e obesegrad på nya gamla Ullevi.
/henrik

Inga kommentarer: