Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 31 mars 2010

Heja Grönsvart

saxat från www.gais.nu. Behöver lite humor i all misär nu...
Tre exilsupportrar diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga överst så att jag kan se hennes vackra ansikte, sa ifkaren.
- Jag gillar att ligga underst så att jag kan se hennes vackra bröst, sa öisaren.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa gaisaren.
- Men vad ser du då? frågade ifkaren och öisaren.
- Tja, sist så var det GAIS-Aekå 3-1...
---
Det tjatas om olika ramsor bland GAIS supporters och att vissa spelare inte gillar allt man skriker och sjunger. Finns en rolig historia om en målvakt i Rangers Andy Gorham, tror jag, som hade diagnosen schizofreni, vilket fick fansen att sjunga: "there´s only two Andy Gorhams, there´s only two Andy Gorhams..."
/henrik

Inga kommentarer: