Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 27 mars 2010

Joker & the theif

Stod i kö för att beställa pizza, bakom stod Beavis & Butthead, två ärketyper för det jag tycker illa om hos blowita. De hade hört att Elfsborg ledde och följande intelligenta kommentarer hördes;
-Ah finns inga jag hatar som Elfsborg alltså, Borås e la trevligt men jag hatar Elfsborg. Mmh, tänkte jag, han e inte klar än å mycket riktigt fortsätter Pucko nr 2; -ahh, fast jag hatar Aik mera, de är riktiga kldhhahö (censur) idioter tycker jag. Och så crecendot tänkte jag och mycket riktigt kom Pucko nr 1 tillbaka i diskussionen med att säga; -Fast GAIS hatar jag nog mest (också kommentaren som säger allt om de två iq befriade idioterna) och hata-det hör till fotbollen.
Gör det? Själv älskar jag GAIS och skiter fullständigt i alla andra lag, men hatar gör jag inte. Sicka miffo, framtidens supportrar? Som Frank Zappa sjöng "ahh spare me, please". Titeln e låten som spelas på Gothia matcher och som e d enda som får igång lamadjuren på läktaren. Tipstack till c dy.
/henrik

Inga kommentarer: