Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 18 januari 2011

Freedom day

Gårdagens match mellan Ellos och Uppsala var en bedrövlig historia. Det blev tvsoffan hemma med C dy och tur var väl det, för mycket till underhållning var det inte. Hemmalaget var rent ut sagt bedrövliga och jag led med coach PR (min "gamle" steg 4 kompanjon för att citera gamle Feldrichs tjat om Magic för 20 år sedan. Hänger ni inte med i mitt resonemang är ni för unga!) vars lag och "stjärnor" underpresterade. Lite kul att säga att min namne, Henrik Carlsson sög, var det dock. Uppsala var inte mycket bättre dom. Publik var det inte heller mycket, knappt 500 pers & vill inte måla hin håle på väggen, men spelas det ligabasket i Borås om 5 år tro? F ö betyder lobster hummer på svenska. Svar på detta ges tydligen i början av april. Sol idag, måste vara första gången i år som den är framme i denna stad. Santos ska med GAIS på försäsongsturnering nu i veckan läser jag. Det blir nog en övergång då, trots allt. Kan bli vad som helst av det, d e la GAIS. Typ om man skriver.
/henrik

Inga kommentarer: