Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 21 januari 2011

Thinkin about you

Är så trött så klockorna stannar. Fick verkligen kämpa mig igenom dagens jobb & nu väntar engelska läxförhör & matteprov på att bli rättade. Kommer ta en stilla öl eller två i afton tillsammans med en kompis, lördagen blir en "rättadag" & förmodligen ett biobesök på kvällen. På söndag funderar jag om jag ska kolla in bonnderbyt Mark vs Mölndal ute på landet. Få se vad det blir av det. GAIS vann igår & har nu gjort 3 mål på 2 matcher! Vad händer egentligen? Har läst ut Morgan Allings självbiografi, jäkla barndom han hade, eller inte hade. Magnums nya får jag inte riktigt grepp på, väldigt ojämn. "Freedom day", "Spin like a wheel" är bra, "Wild angels", "Mother nature´s final dance" & "Doors to nowhere" är okej. Resten, nja. Väntar nu på Tony Careys nya som ska komma i dagarna, en coverplatta men med ngn ny egen lår också. Får spela högt när jag kommer hem, så jag inte somnar.
/henrik

Inga kommentarer: