Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 10 januari 2011

Get me out of Detroit

Läser att Santos kan vara på väg till GAIS. Ja, inte bandylaget då, tar jag för givet. Det är lite intressant och kan bli precis hur som helst. På ett plank skriver en supporter typ "Santos är alltså vårt forwardsalternativ? Jag tror jag tar livet av mig. Heja GAIS". Slut citat. Själv är jag försiktigt optimistisk, bara han inte kommer kosta för mycket kan det bli bra. Han är ju acklimatiserad i stan och behöver inte som "alla andra brassar" typ 2 år på sig, innan han kan börja spela på en viss nivå. Får väl se var detta landar så småningom. Första riktiga dagen på jobbet idag, på ett tag. Vardagar är inte alltid fel.
(titeln är en Otis Gibbs låt & har inget med JJ att göra, för ev basketbloggläsare)
/henrik

2 kommentarer:

Coach Holmgran sa...

Heja GAIS....

Henrik sa...

Ge mig ett G
Ge mig ett A
Ge mig ett I
Ge mig ett S
/h