Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 17 januari 2011

Spin like a wheel

"Befängt nonsens", säger Waldo på förbundet om Woodbury/LF såpan. Måste bara älska ett sånt uttalande. Hade själv en dust med Waldo ang en matchs vara eller inte vara i ett kort samtal för att vara med honom på nån timme. "Jag håller med dig, Henrik, du har rätt, men det går inte", sa han. Tja, vad fan säger man då? "Jag tycker som du, fast tvärtom", som en elev sa till mig för några år sedan eller som en hockeyfomme tydligen sagt nyligen "ju more I play, desto more I get into it". Konstig känsla annars att sitta här en vardagskväll & inte behöva planera en träning eller ens hålla i en träning, men jag håller på att vänja mig. Lyssnar vidare på Magnum, verkar vara en "grower" & i så fall är det bra. Clarkin spelar gitarr som aldrig förr i alla fall. Snart dags för basket på Tv, the quitter bangade ur så basket live blir det inte denna kväll, men det kommer ju flera.
/henrik

Inga kommentarer: