Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 31 januari 2011

I remember you

Så här gör jag ibland, skriver utan en tanke på var eller vad jag kommer att landa. Ibland funkar det, ibland inte. Sociala medier är märkligt. Ibland vill jag bara strunta i biw & facebook, men ibland fungerar dom bra har jag märkt. Speciellt när det är uppförsbacke i tillvaron. Lite sätta pränt på tillvaron typ. Har aldrig skrivit dagbok, det här är inte heller i närheten av det för vem som vill kan ju läsa. Eller låta bli. Jaja. Det är lite tungt i undertecknads liv för närvarande. På jobbet händer en del, men det ingår ju just i jobbet så det är bara att ta. Svårare att ta är det personliga och privata. Tänker inte hänga ut någon eller några (och som skrivet innan..vem som helst kan ju läsa;) men det är svårt att inte skriva sina tankar. Något jag ofta har lätt för annars. Som en vän messade "ibland jävlas livet med en" och det är sant men som Lundell sjunger "när ska det här livet bli underbart?". Inte på ett tag än verkar det. Någon annan gång kanske jag skriver i klarspråk, men inte nu & när jag ändå är lite inne på citat; det här läste jag idag och tyckte mycket om "lever man försiktigt lämnar man inga spår". Och det vill man väl lämna? Bra match ikväll f ö mellan LF & Dragons. Biljetter till Magnum är uthämtade och Steve Earle släpper en ny platta i april. Och den mannen lever inte försiktigt. Gift 7 ggr. Bara det...
/henrik

Inga kommentarer: