Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 5 januari 2011

Pure quill

Sitter & planerar inför en Steg 1 utbildning som jag ska hålla i helgen. Är det något svensk basket har gjort bra på sistone, så är det på utbildningssidan. Nu har jag allt stoff klart, det finns dessutom ytterst lite jag kan opponera mig på gällande innehållet, bara en sån sak. Orkar man, så ska jag dessutom träna själv på söndag kväll. The Comeback it is. F97 förlorade åter igen mot Alvik i en final, denna gång nere i Lund. De verkar ha fått sitt boogey team a la Ljungskile för GAIS lr Sanda för damlaget. I morgon blir det nog lite bandy igen. GAIS spelar hemma mot Nässjö & bara det inte är lika förbaskat kallt som förra gången kan det bli nice. Inte så nice är att jobbet börjar på fredag igen. Vart tog lovet vägen? Och med ny läroplan på gång, nationella prov under våren & allt annat så kommer jag min själ att göra skäl för matbidraget de kallar lön...
/henrik

Inga kommentarer: