Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 30 november 2008

Die you bastard

Det vart nära igår. Bara två ner med två minuter kvar. Låg under hela matchen, med som mest nitton men tjejerna visade bra moral och vägrade ge sig. Hade matchen varit nga minuter längre så vette fan om vi inte hade vänt och vunnit.Är nog mest nöjd med att vi vinner andra halvlek med elva poäng, varav fjärde vinns med tolv. Träning lönar sig och jag funderar på hur det hade varit om allt det som har varit sedan april hade varit annorlunda if you all catch my drift. Känns också gott av vi har som mest fyra nya spelare på väg in. Our time will come eller för att citera BK Rövas fd klubbchef; detta var bara ett hack i skivan. The league team däremot har just nu inte ens en skiva känns det som. Släppte hemska sextiotre i första halvlek och okej, man lirade bara med en utlänning då Moore och Bree är skadade och betjänten har tvingats lämna. Positivt att the swedish boys (oerhört löjligt att skriva det på engelska, va?) får chansen och gör en del poäng. Kan vara bra långsiktigt men visst, som Zetterlund sa; vi är i en djup cirkel. Jag anser mig till sist att ha rätten att skriva (nästan) vad jag vill och tycka (nästan) vad jag vill på biw. Jag är medveten att man kan tolka mina texter på olika sätt, men de som känner mig vet att det väldigt ofta (nästan...) är skrivet med en jävla stor glimt i ögat, men visst, ibland missar jag målet. Jag har inte för avsikt att såra någon som jag har respekt för, däremot retas lite. Fråga Äjosgänget tex. Så, "The enemy", du gör ett bra jobb, tro inget annat och jag vill inget ont men vi är konkurrenter i samma serie och du befinner dig i "goa gubbars stad" (hemskt uttryck, I know) och inte på The island. Tolka inte allt bokstavligt, det gör inte jag, och jag är ändå en van coach.
(Titeln är inte tillägnad nån! En Motorhead låt som är sådär, jag är mest undrande över hur man kan döpa en låt till det och visst hajade Du till lite...)
/henrik

Inga kommentarer: