Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 12 maj 2011

Alcohol & pills

Utvecklingssamtalsstider for an honest man in Gaistown it is. 16 gjorda och bara 10 kvar. Igår var det riktigt jobbigt efter en skoldag som inbegrep en resa till Heden med klassen för en fotbollsturnering. Jag lät en pappa med VM brons i fotboll sköta coachandet, men skulle kanske gjort det själv ändå. 1 vinst och 2 förluster blev det och inget slutspel. Men sammanhållningen i klassen skärptes, pojkar och flickor som aldrig spelar boll på rasterna gjorde nu och de hade alla riktigt skoj. Efter det intog jag och sidekicken PP en go kebab at Hinsholmen innan jag på ren vilja höll i tre utvecklingssamtal. Jobb från 0800-2000 kräver sin man. Lite lugnare idag, sitter och tar det lugnt innan jag ska iväg och träna igen. Av olika anledningar var det ett tag sedan, men man gör vad man anser vara bäst när man gör det & man får för eller senare betala på något sätt för det, något som gäller oss alla. Jag kommer vara helt slut ikväll men jag kan i alla fall se mig själv i spegeln.
/henrik

Inga kommentarer: