Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 21 maj 2011

My father´s son

Yes! Slog sonen i Mario Cart på wii. Första gången det hände & som jag brukar säga, jag är bra på sånt som inte är så viktigt. Typ. Var med på fotbollsträningen i morse klockan 0900, snudd på kriminellt att träningar läggs den tiden en lördag morgon. Men kunde ta en kaffe och solen var framme så helt fel var det kanske inte. Sova kan man göra någon annan gång i livet. Denna dag väntar kalas då ens far fyller 69 år. Time flies verkligen. Jag har ju känt honom hela mitt liv & snart är han alltså 70. Vi har väl inte riktigt samma värderingar han och jag och vissa av hans val i livet har jag svårt att förstå mig på. Men han är barn av 40-talet och jag av 60-talet, antar att det ska vara en skillnad mellan generationer. Titta bara på X, som har tjej 9 år gammal. Göteborgsvarvet idag och nej, jag springer inte i år heller.
/henrik

Inga kommentarer: