Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 20 maj 2011

The fire within me

Möte med MG om herrlaget. Det minsta problemet är nog spelare, vi är distriktets enda div 1 lag och ligan ligger 7 mil österut. Nå, vi har börjat rodda det hela nu och nr 1 är att signa spelare & skaffa coach. Det sista är en svår nöt, Gaistown svämmar inte precis över av coacher på denna nivån och som dessutom ska vilja. Och ja, mitt namn är på listan. Ibland vill jag & ibland vill jag inte. Skulle så klart vara kul med en comeback på herrsidan, men i have been there before and bought the t-shirt och vet hur mycket jobb det kräver. Det är väl fifty-fifty just nu. Men, det är ju inte jag som bestämmer det i slutändan. Sedan var det träning, vi var 17, perfekt tänkte jag. 3 lag och två avbytare. Nä, då spelar vi 4-4 på två planer i över en timme! I m dead nu. Coachj-el...
/henrik

Inga kommentarer: