Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 18 maj 2011

Money for nothing

Det ringde. Jag fick en förfrågan att vara med i Tv. Den var jag inte riktigt beredd på. Debatt i morgon kväll och om jag fattade rätt skulle det handla om ungdomar, skola, idrott och Rosengård och andra områdens problem. Som lärare och coach tyckte mannen som frågade att jag var som klippt och skuren för detta och visst åsikter har jag ju gott om. Kollegorna på jobbet tyckte ju jag skulle vara med och dottern likaså. Men. Nja. Jag är inte så medieintresserad och vet om att jag finns ändå utan att vara på Tv. Har ju dessutom varit med innan i "Vem vill bli miljonär" för några år sedan så jag tackade vänligt men bestämt nej tack. Dessutom kunde man ju inte vinna något. Tja, kanske sympatier då, men det behöver jag inte Tv för att få. Det räcker att blogga och facebooka som en vän sa. Så ni constant readers, sorry men ni får inte se mig i dumburken i morgon. Dessutom har jag ett möte om herrlaget samt egen träning på programmet i morgon kväll. Det gäller att prioritera i sitt liv. Typ.
/henrik

Inga kommentarer: