Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 6 maj 2011

Something changed

Sundsvall vann, All cred åt dom. Första halvlek var ngt av det bästa jag sett på länge, de kunde ju inte missa typ. Norrköping var knäckta redan innan matchen, men de visste inte om det själva. Det hände annars en del igår. Morsan fyllde år & passade på att gifta sig. Båda mina föräldrar har nu gift sig 4 ggr och jag har precis som C dy missat alla dessa bröllop. X kom hem och meddelade att han nu inte har en tjej, utan två. "För det kan man ha pappa", sa han. Tja, när man är 9 funkar det säkert och då är varje dag & livet en utmaning som bara väntar på en. Som 44-åring är det inte riktigt så. Under mina år som bloggare har jag aldrig hängt ut någon här med nåt ont uppsåt & kommer aldrig att göra det heller. Mitt liv är privat, mitt bloggande personligt och jag skriver framförallt för en person. Mig själv. Och det jag skriver försöker jag leva också. Dvs jag menar det jag skriver. Det gör inte alla. Men jag kommer att sakna ys, iland, onte, snm & dig.
/henrik

Inga kommentarer: