Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 1 maj 2011

Working class hero

Första maj & jag demonstrerade direkt. Vägrade vakna nämligen, hemskt vad länge jag sov. Antar att jag hade en del att ta igen. Nå, var vaken till SM final nr 5 i alla fall, som vanns av Norrköping som nu kan avgöra hemma på tisdag. The Kids kom över nyss & nu har man gått på det skiftet & det rejält. I morgon ska X göra debut och spela match i Mölnlycke. Han har bara tränat 2 ggr men har tydligen så mycket talang att han kan spela direkt. Vilken position han har framgår inte och då det rör sig om 5-manna fotboll lär det bli lite överallt. Så måndag kväll vet jag vad jag gör, onsdag också då det var en Rymdtema kväll i hans klass. Lite flyt att tisdagen blev "över" så jag kan se den sjätte finalen. Torsdag kväll är också helig för mig denna vecka. Om all tajming vill det.
/henrik

Inga kommentarer: