Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 21 augusti 2011

The battle rages on

I morgon börjar allvaret! Eller ja, ett upprop på ca 45 minuter och sen snabbt hem med dom igen. Men X börjar 3:an och I börjar 8:an och jag har mitt 15e upprop som lärare tror jag. Vardagen är här igen med allt vad det innebär. Helgen var jag återigen på Götaplatsen. Mustasch lyssnades och sågs det på. Det är inga jag följt närmare innan och kände bara igen "Double nature" som är en låt med bra riff. De e lite enahanda och dessutom viftades det med en blåvit halsduk och det ogillas ju. Sångaren var en symbios av Eddie Meduza/Goa gubbar/Kronér men det var en helt okej konsert ändå, hade fint sällskap och vadå? Det var ju gratis underhållning, inget man är direkt bortskämd med. Såg Gais innan och tja, Dime strulade till det och så var den matchen körd. Svårt att försvara sig mot målvaktsschabbel i 88:e minuten. Nu är kidsen hemma, Tv:n är intagen av X och I lägger förmodligen sina kläder på golvet medan undertecknad sitter på balkongen och känner sig lite trött. Men nöjd.
/henrik

Inga kommentarer: