Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 4 augusti 2011

Kolla kolla

Fattar inte riktigt hur det gick till, förmodligen för att jag är en snäll man och lätt att muta, men på lördag ska jag i alla fall gå som caddie för sidekicken W. Suck, två rundor tydligen också á 4 timmar. Kommer se många vita bollar flyga runt i luften. Kommer bli svårt att hålla mig allvarlig hela dagen och funderar på att liva upp det med en tuta eller något. Det behövs mer humor i golf. Om jag kan göra något åt det? Well, ska försöka i alla fall. Golfaren ifråga är på mig att börja dricka vatten redan nu. Give me a break. Kommer inte ha ngn keps eller rutig skjorta heller. Sen är det tydligen ett proffs som vi ska "gå ut" (de säger så, golfarna...) med. Ja då är ju undertecknad verkligen på fel plats. My God..
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Först var det Lacoste skor och nu Golf, vad kommer här näst? Lunch på GKSS kanske!

// 2-1

Henrik sa...

Det har jag gjort det med! Tur jag kompensera med Nationalteatern.
/h