Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 16 augusti 2011

Kärlekens tunga

Alltså. Det är segt att börja jobba igen. Klockan ringer tidigare än vad den gjort de senaste åtta veckorna och det är bara att masa sig upp. Väl på plats är det hur mycket som helst som ska gås igenom, bäras, förberedas och tas beslut om. Jaja, har ju inget att välja på. Bara att kavla upp skjortan, köra ner hövvet och hälla i sig kaffe och ta tag i det hela. Har mina sena vanor kvar från i somras och får väl snart börja göra något åt det antar jag. Ikväll tar en arbetande man det lugnt hemmavid medan det i morgon kväll vankas Plura och Co i Eldkvarn framför Poseidon. En timmes gratiskonsert får man ju inte missa. Senast jag hörde dom live var under tältturné i samband med klassikern "Kungarna från Broadway", så det är la dags nu. Och på lördag verkar det som jag måste till Jönköping några timmar för utbildning. Ja, basket alltså. Allt drar verkligen igång på en och samma gång. Och btw, det var ingen hands igår, men straff var det och armbågen av fommen från Ellos var något av det fulaste jag sett. Men det är ju bara fotboll...
/henrik

Inga kommentarer: