Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 15 augusti 2011

In från regnet

Wanderson avgjorde med ett mycket fint mål och nu ligger Gais på tredje plats i allsvenskan. Kan nån väcka mig? Lr förresten, gör inte det. Bra första halvlek, mer kämpa i andra. Och det blev än mer kämpa när C dy och undertecknad skulle ta oss hem i monsunregnet. Vägar översvämmade mest överallt och utanför min port är det närmast en vallgrav numera. När jag skulle till träningen fick jag öva balanssinnet och gå på kantstenarna vid rabatten. Sämre träning ikväll, men brukar bli det för mig. Är ju host host inte övertränad precis, men läser spelet bättre nu och hinner till positioner för att ta returer och hjälpa i defence. Sen att jag spelar med spelare som eh inte förstår spelet, det får man liksom köpa. Vi kom ju ändå sist i div 3 i våras. Och nä, jag spelar inte defence på J-I. Det kan jag inte med, sen får dom gnälla bäst dom vill. När jag skriver detta är det ca 7 timmar kvar av mitt sommarlov. Nu väntar en höst med regn, glädje, musik, Gais, skola, läxläsning och fiskbullar i bamba bland mycket annat. Och just det, basketsäsongen närmar sig och jag har inget lag! Men överlever det. Eldkvarn på Götaplatsen i veckan, låter nice.
/henrik

Inga kommentarer: