Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 28 januari 2009

57 channels(and nothing on)

Jag blir vansinnig. I morse körde jag om en fomme som tydligen tyckte att det var okej att ligga i 27km/h i rusningen runt Frölunda Torg. Sov vidare istället. Annars hade the league team ytterligare en tung afton igår. Ännu tyngre blir det när pg vill kolla om golvet håller för trettiofem studs innan han passar vidare. En viss kritik kunde urskönjas av en annan spelare i dagens gt. F ö anser jag att en och annan i det laget har gjort sitt och borde göra en "Salon". Dvs lämna mammas köttbullar och sätta sig två säsonger på en annan bänk. Es gjorde det och kom hem, mognare och bättre även om han dippar lite väl mycket fortfarande. GAIS verkar inte bli av med Levon. Väl på plats i Grekland begärde han en halv mille till och fick nej, big surprise och ganska gott sjävförtroende som c dy mailar om. Kan bli en ny "Bobbie" om ni initierade fattar. Träningsledig i afton vilket nog var bra. The ladies dippar också på träningarna och jag började få en släng av The sidekicks Bitter, så det var skönt att slippa halleländet ikväll faktiskt. Istället ett evigt zappande på tvn i en desperat kamp om att hitta nått program med lite substans och att man fick utmana fler än en hjärncell åt gången. Det vart Simpsons och sporten.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förvånad över att du än så länge inte kommenterat Karlstads ligasatsning?

Henrik sa...

Läs "Rich man´s war". Seriekonkurrent=Karlstad. Avvaktar annars att kommentera dom till efter vi har mött dom nu på lördag. Sen kan jag börja såga...
/h