Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 14 januari 2009

Hush

Efter en lång arbetsdag med en av världens bästa klasser tog jag bilen till The airport för att för första gången sedan -87 tror jag (fast det var inte jag som hämtade då) hämta en amerikansk förstärkning till ett damlag i The Club. Perfect timing med tanke på de ev nya avgifter som är på gång. Det satt en tjej och stensov på The airport och jag var nära att väcka henne när jag fick syn på en annan tjej bärandes en väska som det stod Maine på. Nära att det gick fel redan där alltså. Kris Younan heter hon och visade sig vara en trevlig tjej som jag på de fyra milen in till Gothenburg drog The (greek tradegy) history about a woman team för. Gäller att fetnegga direkt så att standarden är satt. En visning sedan av The Great Western Forum och sidekicken "jag har varit i Maine, jag har varit i Maine, jag kan rabbla massa namn, jag kan rabbla massa namn" började tjöta college och coacher hit och dit med henne, medan Jf och jag suckade och han stoppade i sig lite dö fisk mellan varven. Sushi! Sån dynga, när det finns en hel special med Pucko! Sen körde jag henne till värdfamiljen och sen snabbt hem och hämta I som skulle träna extra med f95 ifall jag skulle sno en spelare därifrån också. Ska bli spännande att se henne i action i morgon på träningen. Ja inte I alltså, henne ser och hör jag tillräckligt. "What´s your record?" frågade hon till sist. Kände mig som Cleese, "don´t mention the war"...
/henrik

Inga kommentarer: