Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 10 januari 2009

Our country

13 timmar t.o.r idag. Och ätit nån middag hann man inte och speciellt kul var det inte heller. Bara att konstatera att vi inte borde ligga i samma serie som Äjos. Gå upp för fan, ni har ju dessutom snygga grönsvarta overaller. Åkte kollektivt till och från centralen och det gör jag inte ofta. Folk ser ju inte kloka ut en lördag kväll! Såg också en affisch på nån punkgala eller nått och mindes min era med band som Attentat, Knugens Håf, Göteborg Sound samt Slobobans Undergång. Idag heter banden Avskum (inte så oväntat kanske) men två band ska jag nog kolla upp pga deras namn; ett hette Raised by Drunks och favoriten Hata Katten! Hata Katten? Hahaha, får googla dom senare. Hon jag har möblerna ihop med var sjuk när man kom hem, så gissa vem som får vicka och ta hennes Grundkurs hela dagen i morgon? Och som sen har möte? Och som sen har träning? Och som sen dör långsamt? F ö på dagen 1 år sedan mitt första blogginlägg i dag. Tack för det minnet J. På onsdag landar The new player, när fan ska jag hinna med det övriga livet? Hata Katten...
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kände mig bara tvungen att dela med mig av en liten del som Jonas Thern skrivit på Svenska Fans angående Roy Hodgsons något märkliga svenska.

Förutom bilkörandet, som jag kritiserade, så kunde Roy ibland misslyckas med att formulera sig på svenska. ”Vi ska jaga som hungriga dvärgar”; att få det utslängt i luften när man kommer in i halvtid och ligger under gör det lite svårare att vara sammanbiten.

Henrik sa...

Hahahaha. Den var la go fw!
/h