Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 20 januari 2009

En droppe vatten

Klasskonferens. Smaka på det ordet. Det innebär att man sitter och pratar om ca 100 elever och jag hade ca en halvtimme på mig att prata om mina 28. Pedagogiskt och socialt status typ. Finns roligare sätt att avsluta en arbetsdag på. M kom hem från galan med litta autografer, inga jag ville ha, men galan var ju befriad från gaisare och basketspelare och har man Karl-Alfred Jacobsson och Samir Bakaous autografer, så behöver man inga fler. Nja, kanske Stephen King då, men jag jobbar på det. 6 kvällen i rad för The ladies idag och vi var nio igen. Men, ett litet peptalk av mig om attityd och det var bra fart på träningen och fick lite flashbacks från förra säsongen. The new player är nu också spelklar. Nu vilar vi i morgon,men en annan har möte med The secret society som varar ett tag antar jag. Mycket bloggmaterial, men inget jag kan skriva om tyvärr. Nu rök nog slutspelschansen för The league team, då dom inte kunde göra det The ladies gjorde, dvs besegra Henketown. Förlust med två poäng efter underläge hela matchen. Nja, kanske ändå om man besegrar Jämtland borta i nästa och dom brukar ju vinna när ingen anar. Lex GAIS, alltså. Veckans kommentar kommer från annars utmärkte Dahlborn "Solna har bara gjort åtta poäng i denna perioden, Lesli 6 och Juha Sten 4". Ibland går munnen fortare än hövvet. Fråga mig, träningarna hålls numera på svenskgöteborskengelska. Men dom verkar fatta det mesta... (Jag har bara lånat den lite, fw...)
/henrik

Inga kommentarer: