Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 8 januari 2009

Fade to black

28 tjötiga elever och det vita helvetet har landat på marken. Tur man har lite hål så man kunde finjustera årets playbook. Var enna dags nu va? och fick dessutom översätta allt till engelska igen vilket innebar en satans massa röda streck under ord som "stagger", "hedge" och "fade". Well, bättre sent än aldrig heter det ju. I afton är det coachmöte nr 2 och sedan träning med the ladies. På lördag tar vi tåget ner till Lund (kul, det var länge sedan jag var där...) för att få oss en, hoppas jag, l a g o m genomkörare utan pg. Ska faktiskt bli lite kul att själv se hur bra Äjos är. Tänk att vi vann förra året vi mötte dom. Hmm, vilken klubb har jobbat bäst sen dess? Gå i fängelse utan att passera gå typ. The league team loosa igår mot 08. Inte oväntat, "we got one inside player and eight guards", som Barton sa. Jaja, man spelar med vad man har, det har jag om inget annat blivit varse om i vinter. Har läst ut Rankins sista. Den var nog bäst av alla. Nu ser jag mest fram emot att få fråga The new player om hon känner mäster King. De var ju enna grannar innan. Nu kan hon bli granne med mig. Hm, life sucks sometimes indeed...
/henrik

Inga kommentarer: