Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 27 januari 2009

In Scandinavia

Här får ni basketbloggkollegor. Med glimten i ögat, remember that.
Coach Holmgran: Skriver mycket när han väl skriver. Nästan alltid positiv och mycket om sina "kids". Ungefär som jag alltså, fast positivt. Börjat slänga sig med engelska uttryck som I like.
Coach O: Känner jag inte men har samma stuk som jag, bitter och cynisk med viss glimt i ögat. Goa oneliners men lite mycket "mullvadsögon", but what the hell som nån skulle ha skrivit.
Coach Grundel: rookiebloggare som jag skulle vilja läsa mer av när det gäller basket och mindre av när det gäller Man United.
Samuelsson: Nja, not my cup of tea. Ståkholmare!
Eoskansliet: Har tydligen lagt av? Synd, det var kul att munhuggas över nätet.
Alla på BasketSverige: Visst, jag läser det mesta, men för "officiellt" och mesigt för min smak, men J d ä är bättre än sin släkting.
Övriga: Nja, ingen som har fångat mitt intresse direkt.
Blir annars oerhört orolig när jag läser i dagens gp att GAIS nya tränare är syntare och gillar depeche mode (aldrig i helvete att jag skriver det med stora bokstäver). Det vidrigaste människan har skapat strax efter krig, lutfisk och dss. Det k o m m e r att gå som för the league team denna säsongen.
/henrik

Inga kommentarer: