Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 23 januari 2009

Jack Blue

"En gång svimmade jag i mammas mage" sa X igår när jag hämtade honom på fritids. Såpass? Det är till att ha bra minne, tänkte jag. Vi kom in på det med anledning av att han under gympan hade sprungit och krockat och näsan fick en smäll så blodet rann. Tröjan blev röd av näsblod och det var en tröja med Gothia logon, vilket fick mig att tänka att det var nog första gången denna säsongen som nån blodar ner en sådan tröja. JF får annars dressa idag så att dom är tio spelare uppe i Norrland. Tramsregel, men sidekicken kunde ju inte hjälpa, med honom hade de bara blivit nio och en halv. Tror det kan bli lite svårt att vinna när ML är längst. Jag har längre spelare i The ladies, som igår hade säsongens bästa träning. Femfem spelet såg bra ut och alla har steppat upp rejält. Rollspelarna gör sitt och The new player visade prov på flera läckra assists, det var bakom ryggen och mellan ben och lite allt möjligt. Hörde t.o.m att folk på läktaren visslade till vid några tillfällen. Men, som skrivet, de övriga tjejerna har steppat upp väsentligt och det är det viktiga. Spelledigt i helgen, men träningar som vanligt fredag och söndag.
/henrik

Inga kommentarer: