Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 2 januari 2009

Over the border

"We have a go", tror jag dom säger när allt är okej i amerikanska filmer och efter ett förmiddagsmöte med The New Chairman, al och med på länk i Asien; The Cornflakesman samt mp i norrland på en annan länk, så bestämde vi oss. Vem? Tja, ni får vänta nån dag till. Lundaspelen har rullat igång och the ninetyseventies vann sin första med 20 så basketåret börjar ganska bra. En ny spelare och en ny vinst och i eftermiddag ska jag ta en fika med Kat. 3 av 3 månne? Läste att Äjos av ekonomiska skäl inte kan behålla sin sportchef. Märkligt men samtidigt inte. Ekonomi ekonomi, hoppas de klarar av det ändå, men vad händer om deras ladies missar kvalet? Antar att det scenariot inte finns för J och Co och tro mig, det hoppas verkligen inte jag heller. Dessutom kan det ju tänkas att andra klubbar är intresserade av The sportchef. Nä, nu skriker x nått igen och i morgon fyller ungen 7. Time wait´s for no one.
(Titeln en Brandoslåt, enkom för The Sidekick)
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

det går bra för dottern...

Henrik sa...

HM? Hans Majestät? Heavy Metal? Brukar gå bra för mina döttrar, speciellt när frun coachar.
/h