Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 29 januari 2009

Han har kommit för att bära oss hem

Dubbelt så bra tror jag. Träningen i dag och om man ska jämföra med en månad sen eller nån vecka alltså. Hade några borta men lyckades ändå bli tio och det var bra scrim och bra fart på båda gängen. T.o.m min engelska satt perfekt. Kul var det. Efteråt hade jag ett bra snack med the new player, som givetvis börjar känna pressen nu när gametime närmar sig. Det gäller att vara psykolog (inte psykopat!) och det har man fått öva på genom tiderna. Såg laget som vill kvala upp träna lite, men legenden DD var inte på plats. Hoppas se en comeback dock. I morgon tar vi det lite lugnare och tror fan i mig att vi kan dressa tolv spelare för första gången denna säsong. GAIS satsar 2 mille på sina ungdomsspelare och ledare läste jag i gp. Där har jag en punkt att ta upp på nästa secret society möte. C dy meddelar att jag några Chris Knight låtar att lyssna på. Alla som vet vem han är räcker upp handen. Har också förhandsbeställt "Live in sweden vol 2" med Tony Carey. Låtar som "Burning bridges", "Dust" och "Blue Highway", klassiker indeed. Nu ska jag titta på Euroleague. Se där äntligen ett program med substans och som utmanar några hjärnceller.
/henrik

Inga kommentarer: