Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 1 november 2009

Comfortably numb

Det var ju en nåd att stilla bedja om. Dss blev bäst av de sämsta (=tvåa) och man kan gå ut i denna stan utan att se alla görgoa icablåvita smilfinkar överallt. Ser framemot att läsa begravningstexterna i morgondagens gp. Såååå synd det är om oss. Well, welcome to the world of GAIS! När det gäller lidande spelar ni inte ens i samma serie som oss. Och GAIS gick å vann i Halmstad med treett och Wanderson vann skytteligan med 18 mål. Öjs åkte ur. Lite GAIS över dom också med en ny serie varje år. Själv har man nu grundutbildat ca 60 pers under helgen. Ganska kul faktiskt att hålla lite låda och godamn så lärde jag mig två nya drills som jag inte sett innan och som jag gillade. Och jag som trodde att jag var fullärd...
(titeln, en Pink Floyd klassiker och riktigt passande på hur jag känner mig i afton...)
/henrik

Inga kommentarer: