Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 23 november 2009

Second nature


Ny vecka och nya saker som kommer barka åt skogen. Well, vi vann i alla fall i söndags och är därmed med i racet igen. Lite bättre spel än de senaste matcherna och a win is a win. Innan matchen frågade tre(!) domare hur det var med mig. Det har aldrig hänt förut och tja, får väl tacka för omtanken antar jag. F ö skällde jag mer på de röda än de gråa under matchens gång. Tränade P01/02 igår igen och det går bättre och bättre. X vart sur när han "bara" kom tvåa i en skottävling, men desto gladare när han gjorde poäng när dom "spelade" lite 3-3. Men att leka olika jagelekar i början tycker dom fortfarande är roligast. På jobbet kom min blåvitte lärarstuderande tillbaka idag och jag grattade honom givetvis till de dubbla silvren. Han är ngt annorlunda och skrattade och sa att "det får jag ta". Sen läste vi Beerdrinkers text och skrattade så tårarna rann. Fotboll förbrödrar. Ibland. Möte ikväll om The Clubs tillstånd med överläkaren. Well, patienten klarade operationen men behöver fortfarande dropp, typ, om man skriver. Äjos har två raka, Papyrus leder ettan och GAIS leder sin serie (i bandy) samt Stoke tog åter en seger. Ska börja titta hur det går för Grimsby också. Verkar vara my kind of club. Eller åtminstone fans.
/henrik

Inga kommentarer: