Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 9 november 2009

When I´m up I can´t get down

Femhundra förra veckan. Vette fasen men tror det var nytt rec för biw. Har sagt att jag ska lägga av när jag har mer besök än vad the league team har. It´s getting close. Hemskt vad lite poäng de gör i damligan nu för tiden. I en match räckte 49 för vinst. Bra försvar bara? I doubt it. Och i vår xserie var det ett resultat som fastnade;29-114. Read it again. Sorry, mycket engelska nu men en vinstmarginal på 85 poäng i nästhögsta serien är utan tvivel ett misslyckande för alla inblandade. Kanske fler skulle följt vår exempel? Misshandel av unga spelare är det i alla fall i mina ögon. Själva har vi vunnit våra fem matcher med 1-26 poäng i höst. Undrar vilket lag som utvecklas mest oavsett serietillhörlighet? Nej, svara inte det var en retorisk fråga. Nå, det står naturligtvis fritt för varje förening att göra vad sjutton dom vill precis som jag får tycka vad jag vill, men när en kollega på jobbet (totalt basket ointresserad) frågar mig om ovanstående resultat så är det svårt att ge ett bra svar på varför det blev sådana Kalle Anka siffror så högt i seriesystemet och vår trovärdighet sjunker ytterligare gentemot gemene man. Men, glädjande nog verkar unge Jerebko höja den avsevärt med sitt spel over there. Jag är inte lite imponerad och det vet dom som känner mig väl; det blir jag ytterst sällan.
/henrik

Inga kommentarer: