Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 27 november 2009

We will be with you

Tony Carey gör en grej som jag gillar. Hans "What we did" har på nya plattan blivit "What I did" med ny sångtext och det funkar. Den senare handlar om en kvinna som blir påkörd, blir skadad och tar sitt liv (tror jag). Stark text och grym låt. Fler borde pröva. Ny text på Öppna landskap? "Jag trivs bäst i baskethallen, nära korgen vill jag bo" tex. Ta det som ett tips F dy. Förbannat bra träning ikväll av the ladies. Rollerna börjar bli klara, själv var jag mer pedagogisk än vanligt och det finns inget roligare än att se unga spelare göra små saker som de inte gjorde för nån månad sen. Det händer mer och mer nu. The league team won on the road och det händer inte ofta. Örebro besegrades och det kan nog bli slutspel framåt våren. Jag namnger sällan personer här på biw, när jag gör det är det alltid för att hylla eller pay my respect so to say. Örebros starke man, Stefan Johansson har blivit årets idrottsledare i Örebro (ja, jag vet, men ändå...) och det gillar jag. Har känt honom länge, alltid trevlig, vill aldrig stå i centrum, ödmjuk och klagar aldrig på nån. Jag har mycket att lära mig där. Eco är i mångt och mycket hans baby. Det finns få sådana basketledare tycker jag, Fredrik Almqvist i Kinna är en, Thord Harrysson i samma förening en annan och Åke Bärlin, nu i 08 en tredje. Glenntown? Nja, här klagar alla på allt och jag är översteprästen;)
/henrik

Inga kommentarer: