Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 4 november 2009

The wizard

Ibland ramlar det in reaktioner. Har ändå avvisat några kommentarer för att jag känner att diskutera med Anonym inte ger mer. Så, kom fram och snacka med mig vid tillfälle om du vill debattera mera. Du vet ju, till skillnad från mig, vem jag är. The league team satte nytt record i.o.m vinsten borta mot nollåtta och detta utan Ringström, som lämnat för proffslivet igen. Inte så oväntat, väl initierade har förstått att det var ett gästspel och det var kul så länge det varade. Att JJ startade senast är naturligtvis riktigt stort. Undrar vad och hur det ska sluta. Det viktigaste är dock att han skickar ett meddelande till alla basketkids; det går. Bara man tränar och tränar bra. Det är lite hoppingivande för en annan.
/henrik

5 kommentarer:

Fredrik Joulamo sa...

Nu har det riktigt gått troll, när du inte ens vet vem du är. Jag kan berätta: Storsnusande, bloggande lärare med förkärlek för GAIS, åttiotalsrock och långa ungerskor. Upplevs av vissa som bitter, men är egentligen en ganska positiv person. Om man skriver.

Henrik sa...

Hahaha. Ja, det blev lite syftningsfel där. Skrev när jag satt på datakurs och föreläsaren pratade om ngt annat. Vackert skrivet Fredrik men har tyvärr bytt ut dig på basketcoachen...Nu funderar jag på att byta in dig igen...
/h
(ps, "hon" är free agent och bor bara på andra sidan sundet...)

carlsson d.y sa...

Jag trodde det var ett medvetet syftningsfel. Lite småtyket sådär.

Henrik sa...

Nja, nu läser du väldigt mkt mellan raderna. Men det är i o för sig en förutsättning för att fatta mig.
/h

Fredrik Joulamo sa...

Har mailat "henne".