Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 19 november 2009

Scream

Nytt peak igår med 118 unika besökare och ändå skrev jag inget som jag inte skrivit tidigare. Jaja. Ikväll kändes det lite som old Selgahallen days i början av 90talet då jag var ensam coach på torsdagar i hallen mellan fem och tio. Först tränade jag old p77, sedan damlaget och till sist herrlaget. Begriper inte hur jag orkade men jag var å andra sidan En fri man i stan på den tiden. I afton var jag i New Selgahallen mellan sex och tio. Har börjat med individuella samtal med tjejerna och hade sedan träning. Fortfarande många sjuka, men vi var nio och det var bästa träningen på ett tag med mycket intensitet. Att förlora kan göra så ibland om man skriver. Hade ett snack med The Ejected och vi snackade scrim utan samarbete ett tag och han förslog att jag skulle skriva alla öknamn vi har på personer. Kom på det när Worm frågade vem Bankerydsduscharen är. En dag efteråt kom jag på hur kul den frågan egentligen är. (Nu blev det väldigt initierat). Fick ett annant sms om jag kunde vara med på möte med nån höjdare från förbundet såsom ansvarig för den sportsliga verksamheten i klubben. Moi? Är jag det? Well, mannen ifråga fixade ju SM guld här i stan för ett antal år sedan och är en grym kommentator nu men det vette fan. En gång har vi pratat med varandra och då skällde han ut mig. För nått jag hade skrivit.Känns som det skulle kunna upprepas.
/henrik

Inga kommentarer: